سایت آموزشی عابد محرمی

MCSEMCSE یکی از معتبرترین مدارک ، گواهینامه و دوره های آموزشی در زمینه شبکه است ، این گواهینامه موید تخصص دارنده این گواهینامه در زمینه طراحی و راه اندازی ومدیریت شبکه های کامپیوتری است.

MCSE اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Expert می باشد.

همچنین مدرک MCSA همراه با MCSE ارائه شده است که در اصل قسمتی از MCSE است ، علاقه مندان ابتدا پس از گذراندن سه کورس مدرک MCSA را اخذ نموده و با گذراندن دو کورس دیگر (پنج کورس کامل) مدرک دوره MCSE را دریافت خواهند نمود. به بیانی ساده تر اگر دوره MCSE را معادل کارشناسی (لیسانس) در دوره های شبکه مایکروسافت بدانیم مدرک MCSA معادل کاردانی (فوق دیپلم) خواهد بود.


مراحل اخذ مدرک MCSE

مدارک جدید مایکروسافت که در سال 2012 ارائه گردید جایگزین MCITP 2008 شده است MCSE 2012 نام گرفته است. اخذ این مدرک در دو مرحله انجام می گیرد.

 

MCSA 2012

اولین مرحله دوره MCSE اخذ مدرک MCSA می باشد که در سطح Associate است و با گذراندن سه کورس زیر به آن دست پیدا می کنید.

MCSA اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Associate می باشد.

70-410 - Installing and Configuring Windows Server 2012

70-411 - Administering Windows Server 2012

70-412 - Configuring Advanced Windows Server 2012 Services

بعد از گذراندن دوره MCSA 2012 و کسب مدرک آن ، می توانید جهت کسب مدرک MCSE دو کورس ذیل را علاوه بر سه کورس قبل بگذرانید تا به مدرک MCSE 2012 دست پیدا کنید.

70-413 - Designing and Implementing a Server Infrastructure

70-414 - Implementing an Advanced Server Infrastructure


عابد محرمی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.